Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΦΙΛΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΝΕΑΡΑ ΣΥΖΥΓΟ

Αυτές τις μέρες τρέχω σαν τον Βέγγο... Λίγο η ανακαίνιση, λίγο κάτι χαρτιά που συμμαζεύω, λίγο το κυνήγι του αφεντικού να πάρουμε κανένα φράγκο περνάει η μέρα σφαίρα. (πού να δούλευα κιόλας, αλλά αυτά προς το παρόν δεσμεύομαι να μην τα αποκαλύψω προς τον παρόν χαχαχχα)
Γενικώς και αορίστως δλδ, γιατί όταν είσαι χωρίς ντόλαρς είναι περιορισμένες οι κινήσεις σου. Μέσα σε όλα προσπαθώ να μαγειρεύω καθημερινά κάτι σχετικά υγιεινό για να τρώει και το μικράκι μας όσο ποιο σωστά γίνεται. Όλο σκέφτομαι τί να φτιάξω να μην τα βαριέται και με την ελπίδα ότι θα ανοίξει κάαααποτε το στόμα με χαρά σπάω συνεχώς το κεφάλι μου..
Αυτό, για εμένα, είναι και πολύ μεγάλη πολυτέλεια μιλάμε!! Δεν περίμενα ποτέ μου να είμαι τόσο τακτική στην κουζίνα, όπου παρότι λάτρευα από πάντα το μαγείρεμα, το βαριόμουν, και 5 στις 10 φορές, έμπαινα στην κουζίνα για να βρω κανένα φυλλάδιο για πίτσα ή σουβλάκια να παραγγείλουμε...
Απόψε λοιπόν που λέτε, στα πλαίσια της ανακαίνισης, η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φώς το σούπερ βιβλίο: ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ !!!!!! 
Αααααα λέω, εδώ σε έχω πουλάκι μου, θα μορφωθώ!! Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι δωράκι-κληρονομιά της μαμάς μου, της οποίας της το έκαναν δώρο στον γάμο της (το '75 ???), άρα μιλάμε για αντίκα!
Εκεί λοιπόν που διαβάζω στην εισαγωγή το τετράστηλο με την ιστορία της μαγειρικής, γυρνάω σελίδα και τί να δώ? Ένας τίτλος με κεφαλαία bold γράμματα:

"ΦΙΛΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΝΕΑΡΑ ΣΥΖΥΓΟ"

σας παραθέτω απόσπασμά του (προς γνώση, συμμόρφωση και ψυχαγωγία) :
Με κόκκινο χρώμα, σας παραθέτω τις σκέψεις που πέρασαν από το μυαλό μου διαβάζοντάς το...

Μου γράφεις ότι αύριο εισέρχεσαι εις τον συζυγικόν βίον, πλουσία εις 3 πράγματα , κατά την γνώμην μου, εις την νεότητα, την υγείαν, και την καλήν θέλησιν. (αυτά μας άφησε η τρόικα, αν και για το υγείαν επιφυλάσσομαι).Η προιξ αυτή, την οποία φέρεις είς τον σύζηγόν σου, αντικαθιστά πράγματι οποιανδήποτε άλλην (και τα σεμεδάκια τί θα τα κάνουμε?) , δύναμαι μάλιστα να είπω ότι συντελεί πολύ εις την ευτυχίαν, εαν πράγματι γνωρίζεις να επεκτείνεις την καλήν σου αυτή θέληση εις κάθε πράγμα, ιδίως εις τας φροντίδας της οικίας και προπάντων της μαγειρικής. (μάστα...) (...)
Ο σύζυγος ο οποίος επιστρέφει από το εργαστήριο ή το γραφείο του, έχει χάσει συμαντικάς δυνάμεις (γιατί άραγε? έσκαβε?), αυτό διεγείρει την όρεξη και την επιθυμία του να ανακτήσει νέας από το οικογενειακό τραπέζι.  (δεν πίνει καλύτερα ένα Red Bull να γλυτώσει και το πήγαινε-έλα?)
Φθάνει βιαστικά, κατά την ώρα του φαγητού (αλίμονο, πείνασε ο πασάκας). Εαν εύρει το τραπέζι γυμνόν (και καλά να βρει μόνο το τραπέζι γυμνό, τυχερούλης θα είναι τέτοιος που είναι) ή άσχημα στρωμένον, εαν το φαγητόν είναι κακομαγειρεμένον (καθαρά κατά την γνώμη του και μόνο, για να είμαστε ξεκάθαρες) ή εαν ομοιάζει με εκείνο που εγεύθηκε κατά τις προηγούμενες ημέρες (τον χαλάει η επανάληψη? φάε σουβλάκια τότε χρυσέ μου και φέρε μου και εμένα ένα δίπιττο), θα δοκιμάσει ευθύς εξαρχής μια δυσφορίαν (και σουβλάκια αμα φάει 3-4 δυσφορία θα νοιώσει τί νομίζει δλδ?), την οποία δεν θα εξαλείψει ένα φίλημα με όσην δήποτε τρυφερότητα και αν δωθή. μωρέ τί μας λες, ξυδάκι........

Τουτο δε δυνατόν να γίνει αφορμή δι' ένα δυσάρεστον οικογενειακό βίον (...) (τς τς τς, τί γίνεται στον κόσμο βρε παιδί μου, Τέξας γίναμε...)

Εαν έχεις μικράν κλίση προς την καλαισθησία και την κομψότητα -πράγμα το οποίο σου εύχομαι- (μάζεψέ τα και φύγε πριν σου ζητήσει και τπτ λουλούδια στο τραπέζι) θα έχεις βέβαια τραπεζομάνδηλον και πετσέτας σιδερωμένα και λευκότατα (χάρτινα κάνουν ?), πιάτα και ποτήρια απαστράπτοντα από την καθαριότητα (βρε κουτό τί λές? τα πλαστικά δεν αστράφτουννννν ε?????), καθώς και τα λοιπά επιτραπέζια σκεύη, και επιπλέον προς συμπλήρωση του ελκυστικού αυτού τραπεζιού, εν δοχείο με άνθη - οι σύζυγοι αισθάνονται μεγάλη κλίσιν προς αυτά.-Εγώ στο είπα, αυτός θα ζητήσει και λουλούδια στο τέλος, τώρα λούσου τα...)
Έπειτα να είσαι εύθυμη και γελαστή, ενδεδυμένη και κτενισμένη με κομψότητα και απλότητα (μην φας, θα κάνω γλαρόσουπα), τότε ο σύζυγος, θα καθίσει εις το τραπέζι και θα φάγει με καλή διάθεση, αυτό δεν είναι και ο ευνοϊκότερος παράγων της καλής πέψεως (στο λαιμό να σου κάτσουν παλιοσατράπη, που όλα τα θέλεις στο χέρι), - και θα επανέλθει εις την εργασία του μέχρι εσπέρας (θα τσακιστεί στα Like στο fb, μέχρι τελικής πτώσεως) χωρίς να αισθάνεται την κόπωση, αναμένων ευχαρίστως την ώρα, κατά την οποίαν θα επανεύρη το τόσον θελκτικόν και σαγηνευτικόν πλέον δι 'αυτόν οικογενειακόν τραπέζι.(μην το σχολιάσω αυτό γιατί θα γίνω κακιά...)
Α! πόσο εύκολα θα είχε λυθεί το κοινωνικό ζήτημα (ε πες τε το!!! τόσα χρόνια μας το κρατάγατε μυστικό) εαν η σύζυγος εγνώριζε να καταστήσει την οικογενειακή εστία θερμήν φωλέαν (kerosan καλή μου!!) από την οποίαν ο σύζυγος δεν θα απεσπάτο (απο τπτ πιπίνια??) δια να τρέξει εις την λέσχην ή το ξενοδοχείον (ααααααα.......είπα και εγώ πού θα τα πάει....???????? )! Ας γελάσει όποιος θέλει! (πώς σου πέρασε αυτό από το μυαλό βρέ κουτό? ποιός θα γέλαγε με αυτά τα πράγματα?) Η σωτηρία (της ψυχής?)όμως του οικογενειακού βίου, είμαι πεπεισμένη, ευρίσκεται εις τας χείρας της γυναικός, εις τας χείρας, αι οποίαι γνωρίζουν να χειρίζονται και τας κατσαρόλας.........(στο να τις πετάνε?)........


Julie Servette (ΚΑΛΕΕΕΕΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ????? Ου να μου χαθεί.......αυτή και τα λουλούδια της)


Ευθυμήσαμε και για απόψε.........
Καληνύχτα!! 

Απόσπασμα από τον ΟΔΗΓΟ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ 
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕ
(ΠΑΝΥΓΥΡΙΚΗ ΕΚΔΟΣΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ)
ΕΚΔΟΣΕΙΣ Π.ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟΣ Α.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου